|
| 3878 |
|---|
„ბიზნესპრესნიუსის“ გამოკითხვა - სუპერმარკეტების რომელი ქსელის მომხმარებელი ხართ?
| საცალო ვაჭრობის სექტორი საქართველოში სწრაფად ვითარდება. ბოლო 4 წლის განმავლობაში სექტორის შემოსავლები 5,8%-ით გაიზარდა და 2017 წელს 7.8 მილიარდ ლარს მიაღწია. TBC Capital-ის კვლევის მიხედვით, 2017 წელს მთლიანი სექტორის შემოსავლების 16%-ორგანიზებულ; ხოლო 84% არაორგანიზებულ ობიექტებზე მოდის. თავის მხრივ ორგანიზებული ობიექტები კი, როგორებიცაა ჰიპერმარკეტები და ბრენდირებული სუპერმარკეტები, ბაზარს შემდეგნაირად ინაწილებენ: ლიდერია „კარფური“ -29%-ით; მას მოსდევს „ნიკორა“, რომელიც ბაზრის 21%-ს იკავებს; მე-3 ადგილზეა „ორი ნაბიჯი“ – 13%-ით; მე-4 პოზიციას 10%-ით „სპარი“ იკავებს, ხოლო მე-5-ზე „გუდვილია“, რომელზეც ბაზრის 9%-იანი წილი მოდის. ათეულში არიან ასევე: „უნივერსამი“-5%; „აგროჰაბი“, „მაგნიტი“ და „დეილი“, რომელთაც ბაზრის 2%-2%-2% უკავიათ და „ევროპროდუქტი“ 1%-იანი წილით. 6% კი სხვა მოთამაშეებს უკავიათ. „ბიზნესპრესნიუსი“ დაინტერესდა, თუ სუპერმარკეტების რომელ ქსელს ანიჭებენ უპირატესობას მომხმარებლები. შესაბამისად, სწორედ აღნიშნულთან დაკავშირებით გთავაზობთ გამოკითხვას. |

21-03-2019
წყარო: bpn.ge
|
19-03-2019 გიორგი ქობულია: „ჰონგ კონგის ბიზნესის წარმომადგენლები ჩვენი ეკონომიკის რამდენიმე ძირითადი სექტორის შესწავლით არიან დაინტერესებული" |
|---|
|
10-04-2019 „რეზონანსი" - ელექტროენერგიის დეფიციტი 30%-ს მიაღწევს - რა ელის მომხმარებელს? |
|
19-04-2019 „ნამახვანი ჰესის“ ინვესტორებთან ხელშეკრულების პროექტს დღეს მთავრობის სხდომაზე დაამტკიცებენ |
|
27-02-2019 აღნიშნული პროექტი დაფინანსდა, СSRSG-ის თემის განვითარების პროგრამის ფარგლებში. ფინანსური მხარდამჭერი - საერთაშორისო ორგანიზაცია - "პური მსოფლიოსთვის". |