ევროკომისიამ Nike დააჯარიმა
ნავიგატორი
1807


ევროკომისიამ Nike დააჯარიმა

ევროპულმა კომისიამ სპორტული სამოსისა და ატრიბუტიკის მწარმოებელი ამერიკული კომპანია Nike 12,5 მილიონი ევროთი დააჯარიმა. დაჯარიმების მიზეზი გახდა კლიენტებისთვის შეზღუდვის შექმნა, რომლებიც მუშაობენ ევროპის ზონაში და ახდენენ ფეხბურთის ეკიპირების ლიცენზირებული ატრიბუტიკის რეალიზაციას. ამის შესახებ ევროკომისიის პრესსამსახური იტყობინება.

„ევროკომისიამ Nike 12,5 მილიონი ევროთი დააჯარიმა, იმის გამო, რომ მან აუკრძალა გამყიდველებს გაეყიდათ ლიცენზირებული პროდუქცია ევროპის ეკონომიკური ზონის სხვა ქვეყნებში. ეს შეზღუდვა შეეხო რამდენიმე ცნობილი საფეხბურთო კლუბისა და ფედერაციის ბრენდულ სამოსს“, - წერია განცხადებაში.

„ფეხბურთის გულშემატკივრები ხშირად ყიდულობენ საკუთარი ფავორიტი გუნდის მაისურებსა თუ შარფებს. Nike კი არ აძლევდა უფლებას ბევრ ლიცენზიის მფლობელს გაეყიდათ ასეთი სახის პროდუქცია სხვა ქვეყნებში, რამაც გამოიწვია არჩევანის შეზღუდვა და პროდუქციის გაძვირება, რაც არღვევს ევროკავშირის ანტიმონოპოლიურ კანონმდებლობას. დღევანდელი გადაწყვეტილება გარანტიას იძლევა, რომ გამყიდველები და მყიდველები ისარგებლებენ ერთიანი ბაზრის მომგებიანი პრინციპებით: შეიძინონ ევროპის მასშტაბით პროდუქცია დიდი არჩევანით და საუკეთესო ფასით“ - განაცხადა ევროკომისარმა კონკურენციის საკითხებში მარგარეტ ვესტაგერმა.

განცხადებაში აღნიშნულია, რომ 13 წლის განმავლობაში Nike უზღუდავდა რითეილერებს ისეთი საფეხბურთო კლუბების ატრიბუტიკის რეალიზაციას, როგორებიცაა „ბარსელონა“, „მანჩესტერ იუნაიტედი“, „იუვენტუსი“, „ინტერი“, „რომა“ და ა.შ.

26-03-2019

წყარო: bpn.ge

26-01-2023

კონკურსი სასოფლო განვითარების ხელშესაწყობად

20-02-2019

BDO-მ „აწარმოე საქართველოში" ეფექტიანობა შეაფასა

24-04-2019

ახალი კომპანია პანდა აპირებს, სარეკლამო ბაზარზე ერთფეროვნებას დაუპირისპირდეს

17-07-2023

SAUDI AGRICULTURE INTERNATIONAL TRADE EXHIBITION საერთაშორისო გამოფენაში მონაწილეობისთვის რეგისტრაცია 17 ივლისს დაიწყება

17-07-2023

SAUDI AGRICULTURE INTERNATIONAL TRADE EXHIBITION საერთაშორისო გამოფენაში მონაწილეობისთვის რეგისტრაცია 17 ივლისს დაიწყება

26-01-2023

კონკურსი სასოფლო განვითარების ხელშესაწყობად

20-02-2019

BDO-მ „აწარმოე საქართველოში" ეფექტიანობა შეაფასა

24-04-2019

ახალი კომპანია პანდა აპირებს, სარეკლამო ბაზარზე ერთფეროვნებას დაუპირისპირდეს


სიახლეების გამოწერა











Copyright 2018. www.projects.org.ge. All Rights Reserved.
ვებსაიტი დამზადებულია და ატვირთულია projects.org.ge-ის მიერ